+36 1 411 1212

§

Itt olvashat a honlapunk és működésünk teljes jogi hátteréről. Egyben tájékoztatjuk, hogy honlapunk cookie-kat használ, ezért kérjük, ha ezzel nem ért egyet, semmiképpen ne használja tovább a honlapot. Semmilyen adatot nem tárolunk el és nem használunk fel Önről, csak a Google nem untatja majd Önt olyan reklámokkal, amelyek nem érdeklik, és ha újra vásárol nálunk, a kosarában megtalálja az előző megrendeléseit, is, aminek hatalmas előnye, hogy utánrendeléskor nem kell újra kiszerkesztenie, amivel egyszer már annyit dolgozott. Másra nem használjuk a cookie-kat.
Ha mindezek után is használja a weboldalt, ezzel elfogadja, hogy cookie-kat használunk. Itt kívánunk hangot adni annak a véleményünknek, hogy ez a törvény nagyjából betarthatatlan, és a cookie-król szóló tájékoztatás nagyban rontja a felhasználói élményt, és zaklatja a webhely olvasóit. A cookie-k használata teljesen ártalmatlan dolog, az Ön számára nagyobb vásárlói élményt és plusz kényelmi szolgáltatást tudunk általa nyújtani, továbbá ezek segítségével kevesebbet kell költenünk hiábavaló reklámokra, így ezen kiadások összegét sem kell beépítenünk a bélyegzők árába.

Felhasználási feltételek, garancia, szerzői jogok

Üdvözöljük a honlapon, melyet a Bélyegző Expressz Bt. mint üzemeltető tart fenn (a továbbiakban: „Szolgáltató”). Kérjük, hogy alaposan tanulmányozza át ezeket a szerződéses feltételeket, és ha attól való eltérést szeretne vagy észrevétele van, a honlapon történő böngészést követő 3 napon belül ezt írásban jelezze számunkra a szerződési feltételek alján található kapcsolatok bármelyikén. Ennek hiányában úgy tekintjük, hogy a feltételekkel egyetért és azokra semmilyen észrevételt nem kívánt tenni, mert azok Önre vagy az Ön cégére méltányos és nem hátrányos feltételeket tartalmaz.

Eltérő írásos megállapodás hiányában a jelen Általános Szerződési Feltételei (ÁSZF) vonatkoznak a Bélyegző Expressz Bt. mint Szolgáltató által tett ajánlatokra, az általuk teljesített szolgáltatásokra valamint minden, a szolgáltató által megkötött szerződésre vagy általa tett ajánlatra.

Szolgáltató a következő, az általa üzemeltetett honlap(ok)on keresztül megismerhető tevékenységeket végzi.

1. BÉLYEGZŐKÉSZÍTÉS:
A Szolgáltató a honlapján közölt részletes feltételekkel, műszaki paraméterekkel bélyegzőket készít, a bélyegzőket normál vagy expressz határidővel vállalja elkészíteni, és a honlapon található feltételekkel házhoz is szállítja. A Szolgáltató teljes bélyegzőkészítést vállal, vagy vállalja csak bélyegzőgumi készítését is. Nemcsak gumipárnás, tintás bélyegzőt, hanem dombornyomó szárazbélyegzőt, többszínű lenyomatú biztonsági bélyegzők, bélyegzős tollak vagy akár kirakós bélyegzők készítését is vállalja. Lehetőség van nemcsak hosszúkás vagy klasszikus négyzet alakú, hanem kör és akár dátumbélyegzők kivitelezésére, készítésére is.

Kérjük, hogy az egyes egyedi bélyegzőkkel kapcsolatban alaposan tájékozódjon honlapunkon. A bélyegzők aktuális árait és megrendelési feltételeit a honlapnak az adott típusú bélyegzőkre vonatkozó aloldala tartalmazza.

2. CÉGTÁBLA KÉSZÍTÉS:
A Szolgáltató – segítve a gazdasági társaságok és szervezetek törvényekben, jogszabályokban előírt kötelezettségét – vállalja cégtábla készítését is. A cégtáblák, klasszikus cégtáblák, egyedi cégtáblák megrendelését, műszaki paramétereit a honlapon a cégtábla menüpont alatt találja.

Kérjük, hogy a cégtáblával kapcsolatos további részletek iránt tájékozódjon a honlap megfelelő menüjében vagy aloldalán.

3. TOVÁBBI BÉLYEGZŐ MEGOLDÁSOK:
A Szolgáltató rugalmas kiszolgálással és az egyedi igények teljesítésével is szeretné a T. Megrendelőit kiszolgálni, ezért amennyiben Ön egyedi céges bélyegző megoldásra vágyik, vagy olyan nagy mennyiségben szeretne rendelni, amelyre a honlaptól eltérő árakat vagy szállítási határidőt, esetleg más üzleti feltételeket szeretne kérni, úgy a jelen ÁSZF végén található ügyfélszolgálati elérhetőségeken vegye fel a kapcsolatot a cégünkkel, vagy keresse Horvát Attilát, cégünk vezetőjét.

4. BÉLYEGZŐ ALKATRÉSZEK KERESKEDELME:
A honlapon keresztül nemcsak a bélyegzőt tudja megrendelni, de lehetőség van a bélyegzőhöz szükséges kellékek beszerzésére is. A bélyegző cserepárnák, a bélyegzőfestékek, és a bélyegző kiegészítők beszerzésével kapcsolatban kérjük, hogy tájékozódjon a honlapunkon a kiegészítők menüpont alatt vagy a megfelelő aloldalon.

A bélyegzőkiegészítőkkel kapcsolatos aktuális árakat és műszaki paramétereket, megrendelési feltételeket a honlap adott része mutatja meg Önnek.

5. HÍRLEVÉL:
A Szolgáltató a honlapon keresztül történő regisztrációval igényelhető hírlevél szolgáltatást is végez. A bélyegző-hírlevélre történő feliratkozással rendszeres szakmai anyagokat, friss publikációkat igényelhet a Szolgáltató termékeivel, szolgáltatásaival kapcsolatos információkat kaphat és akár akciós szolgáltatási csomagokat is igényelhet.

A bélyegzői-hírlevéllel kapcsolatos adatszolgáltatást a Szolgáltató a jelen szerződési feltételek szerint végzi, az adatokat kizárólag a jogszabályoknak megfelelő engedélyek birtokában és előírt szabályok betartásával kezeli. A leiratkozás a hírlevélben található linken bármikor, automatikusan elvégezhető.

6. BLOGSZERZŐ:
A Szolgáltató tulajdonosa szakmai, szakértői blogot is vezet, amelynek szerzője a Szolgáltató cég és személyesen Horváth Attila. A blogban és a honlapon található valamennyi tartalom jogi védelem alatt áll. Kérjük, hogy a szerzői jogi másolásokkal kapcsolatban, a cikkek átvételével idézésével összefüggő tudnivalókról tájékozódjon a jelen Általános Szerződési Feltételek VI. Fejezetében és a honlapon található külön jogi nyilatkozaton is. Az engedély nélküli másolás kötbérfizetést von maga után, amelyet közjegyzői ténytanúsítással bizonyítunk.

Kérjük, ne tegye!

7. AJÁNLATKÉRÉS ÉS LOGIN REGISZTRÁCIÓ A HONLAPON:
A Szolgáltató biztosítja az érdeklődő felhasználóknak, hogy regisztrálhassanak a honlapon és ezáltal a bejelentkezés után automatikusan betölti a Szolgáltató a regisztrált érdeklődő adatait az ajánlatkérő és megrendelő űrlapokba, felhasználói nevet és jelszót biztosít a honlapon történő regisztrációkor, így lerövidíti az ajánlatkérő és megrendelési folyamatokat. Ezekről bővebben a honlap aktuális menüjében a hírlevél, a login, esetleg az árajánlatkérés menükben talál bővebb információt.

IRÁNYADÓ JOGSZABÁLYOK:
Tájékoztatjuk, a holnaplátogatókat, hogy a jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekben megrendelés menetét a Ptk., a távollévők közötti szerződéskötésről szóló 17/1999. (II.5) Korm. rendelet, valamit az elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokról szóló 2001. évi CVIII. Törvény rendezi. A szolgáltató által kínált szolgáltatásokat, a honlapon keresztül elérhető megrendelőlap kitöltésével lehet megrendelni.

A Szolgáltató a hatályos jogszabályok értelmében nem kiskereskedelmi árusítóhely, ennek megfelelően a szállításra, az ügyfélszolgálatra és más értékesítési feltételekre elsősorban az online értékesítési szabályok irányadóak.

SPECIÁLIS FELTÉTELEK:
Amennyiben a honlapon található árajánlatkérést vagy megrendelést szeretne megvalósítani, vagy az áraktól eltérő egyedi árakat szeretne kérni, esetleg az aktuális ajánlatok vagy a fapados árakon kívül más megállapodás érdekli, ebben az esetben vagy érdeklődjön a honlap aktuális ajánlatok almenjüében, vagy a lenti elérhetőségeken keresse az ügyfélszolgálat vezetőjét. Amennyiben Ön regisztrált használó, login belépés után üzenhet nekünk egyedi igények érvényesítése céljából.

Amennyiben eltérő megállapodást a speciális felhívásokban nem talál, úgy az itt írott szerződéses feltételek az irányadók:

DÍJBEKÉRŐ:
A szolgáltatások díjának megfizetése a Szolgáltató által a regisztrációt követően előzetesen megküldött díjbekérő alapján történik. Amennyiben a díjbekérő alapján a résztvevő illetve jelentkező átutalta a Szolgáltató által megadott bankszámlaszámra a szükséges ellenértéket, ezt követően a Szolgáltató szabályos számviteli bizonylatot, számlát állít ki a jelentkező által megadott adatokkal, és azt elektronikus e-számla vagy papíralapú számla formájába e-mailen vagy postai úton megküldi a jelentkező részére. Ezen általános tételekről az egyes szolgáltatások tekintetében a speciális felhívásokban foglalt eltérés lehetséges.

A házhozszállítást a megrendelt bélyegző árán felül külön kell fizetni, kérjük, hogy a részletes szállítási díjakért tájékozódjon honlapunkon, amennyiben egyedi megrendeléssel, ingyenes házhozszállítást szeretne, vegye fel a kapcsolatot a lenti elérhetőségeken található ügyfélszolgálattal.

JOGFENNTARTÁS:
Tájékoztatja a Szolgáltató az érdeklődőket arról is, hogy amennyiben valamely megrendelőjével korábban negatív fizetési tapasztalata volt (nemfizetés, késedelmes fizetés, jogalap nélküli viták stb.), úgy a Szolgáltató fenntartja magának a jogot arra nézve, hogy valamely résztvevő számára a szolgáltatás nyújtását megtagadja.

TULAJDONJOG FENNTARTÁS:
A Szolgáltató fenntartja a megrendelt bélyegzők, cégtáblák vagy más kiegészítők tulajdonjogát mindaddig, amíg a megrendelő a teljes megrendelt mennyiséget hiánytalanul ki nem fizette. A tulajdonjoggal fenntartott dolgok mindaddig nem eladhatók, nem átruházhatók, amíg azok a nem fizetés miatt a Szolgáltató tulajdonát képezik. ADATKÉRÉS: A Szolgáltató jogosult a megrendelőktől a szolgáltatás igénybevétele és a díjbekérő kiküldése előtt az alábbi adatokat beszerezni, amelyek azonban vevői adatbázisnak minősülnek, így ezek tekintetében külön jogi adatkezelési bejelentés nem szükséges: megrendelő neve, cégneve, lakcíme, székhelye, adószáma, telefonszáma, e-mail címe, postai címe.

A Szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy eseti akciókban vagy külön felhívásokban ettől eltérő vagy ennél több adatot is bekérjen az érvényes megrendeléshez.

Amennyiben hibásan adta meg a rendeléshez szükséges adatokat, javítást a Szolgáltató elektronikus ügyfélszolgálatán keresztül, e-mailben a belyegzo@belyegzoexpressz.hu címen kérhetnek, vagy az adott e-mail levelekben található adatmódosító linken lehetséges az adatok javítása vagy módosítása automatikus úton.

SZAKÉRTŐI JOGI KÉPVISELET:
Szolgáltató tájékoztatja a tisztelt érdeklődőket, hogy a megrendelésekkel, teljesítésekkel, részvételi feltételekkel kapcsolatos esetleges vitákat nem maga intézi, hanem a szolgáltatót támogató állandó ügyvédi iroda útján igyekszik megnyugtató megoldással szolgálni. A partner ügyvédi iroda behajtásokra és vitarendezésekre szakosodott, és elsődlegesen a peren kívüli vagy pert megelőző jogi megoldásokat támogatja. Kérjük ennek figyelembevételét.

MEGRENDELÉS:
A bélyegzőket, a kiegészítőket, a szolgáltatásokat a honlapon történtő on- line megrendelési folyamattal lehet megrendelni. A megrendeléskor lehetőség van teljesen személyre szabni a bélyegzőt, ide értve a feliratok szöveges és grafikai tervezését is.

A megrendelt és kiszállítani kért bélyegzőt a kosárba kell betenni, ezt követően kerül sor a megrendelésre, illetve a honlapon keresztül történő fizetésre.

Szolgáltató az alábbi garanciát vállalja a leadott megrendelések után teljesített munkákkal kapcsolatban:

TRODAT ÖRÖK GARANCIA:

A Szolgáltató Trodat bélyegzőkre, azok normál használata mellett örök garanciát vállal, ami azt jelenti, hogy mivel a Trodat bélyegzőház mellé a Szolgáltató lézergravírozott bélyegzőgumit készít, ezért a bélyegző rendeltetésszerű használat melletti tönkremenetelekor díjmentesen a bélyegzőt, vagy annak hibás alkatrészét a Szolgáltató díjmentesen kicseréli.
A Trodat örökgarancia kizárólag a szolgáltató által készített Trodat bélyegzőkre érvényes. A garancia igénybevételéhez a bélyegző megvásárlásakor kapott számlát be kell mutatni. A hibás bélyegzőt a vásárlót saját költségén juttatja el a Szolgáltatóhoz. A Bélyegző Expressz Bt. a legmodernebb lézergravírozó technológiával készíti a bélyegzőlemezeket, amelyek alapanyaga olyan valódi gumi, amely ellenáll valamennyi olyan bélyegzőfestéknek, amelyek a hagyományos fotopolimer technikával készített szöveglemezeket károsítanák.

Az örökgarancia azonban nem terjed ki a dátumszalagra (ez ugyanis 11 évnek megfelelő évszámot tartalmaz, utána sajnos nem lehet cserélni). A festékpárnára 5.000 lenyomatig vállal a Szolgáltató garanciát.

TRODAT BÉLYEGZŐ MÁRKAKERESKEDÉS:

A Szolgáltató 2002. júliusában elnyerte a „Trodat bélyegző márkakereskedés” megtisztelő címet. Ennek folyamatosan eleget kívánunk tenni. Ennek szolgálatában biztosítjuk a Tisztelt Érdeklődők számára. hogy a bélyegzőkészítő központunkba el lehet látogatni, ahol a gyártás megtekinthető, ahol a kész bélyegzőt (előre egyeztetett időpontban) személyesen is át lehet venni. A megrendelésre, számlázásra ettől függetlenül a fenti, online előírások irányadóak. Időpontkérés: a lent található online ügyfélszolgálati elérhetőségeken lehetséges.

A honlap látogatója, mint megrendelő hozzájárul ahhoz, hogy a szolgáltató a megrendelő által megadott és a felek közötti eljárásban (adásvétel, megrendelés, szolgáltatás igénybevétele stb.) során rögzített adatokat nyilvántartsa. Tájékoztatjuk a T. Honlap látogatót, hogy vevőinkről az adatok kezelése és gyűjtése nem engedélyköteles, de a honlapunkon érdeklődők adataikat megadhatják részünkre önkéntes adatszolgáltatás útján. Az ilyen adatokat a Nemzeti Adatvédelmi Hatóság engedélye alapján csak célhoz kötötten és csak meghatározott ideig (leiratkozásig) kezeljük.

Az adatkezelésre és az egyéb szerzői jogi szabályainkra a külön jogi nyilatkozat irányadó. Megrendelő tudomásul veszi, és nem ellenzi a honlapon történő böngészéssel megszerzett információkat csak magáncélra használja. Megrendelő, mint honlaplátogató elismeri, és nem vitatja (amennyiben bennünket erről külön e-mailben nem értesít a látogatását követő 3 napon belül), hogy a honlap tartalma a honlap üzemeltetőjének szerzői és szellemi tulajdonát képezi. A honlap üzemeltetője nem járul hozzá a tartalmak üzleti célú, egészben vagy részben történő felhasználásához, hasznosításához, átvételéhez, többszörözéséhez, terjesztéséhez, nyilvános előadásához, átdolgozásához vagy egyéb felhasználásához, ennek megvalósítása díjköteles. A jogellenes másolás a Szolgáltatónak kárt okoz, akadályozza az értékesítést és elmaradt hasznot okoz.

Amennyiben a honlap vagy a hírlevelek tartalmát a honlap üzemeltetőjének engedélye nélkül azonos vagy hasonló formában észleljük harmadik személyek honlapján, nyomtatott formában, nyilvános előadásokon vagy bármilyen más írott illetve szóban elhangzott módon, amely üzleti, kereskedelmi célhoz fűződik, másolt oldalanként 150.000 Ft összegű kötbért számlázunk naponta. Másolt oldalnak minősül egy honlap oldalunkról legalább 2 bekezdés azonos vagy jelentősen hasonló formában, vagy megtévesztésre alkalmas bármnilyen megjelenési módon történő átvétele.

Figyelem! Egyes szövegrészek megváltoztatásával történő másolás is másolt oldalnak minősül.

A kötbér összegét úgy állapítottuk meg, hogy a jelenlegi üzleti bevételi adataink alapján reálisan vélelmeztük, hogy mekkora kárt, illetve elmaradt hasznot okozna nekünk egy ilyen jogsértés. Tudjuk, hogy a túlzott mértékű kötbért nem tudnánk behajtani, ezért ügyeltünk arra, hogy reális és nem túlzó összeget kössünk ki.

Tájékoztatjuk a Tisztelt Honlaplátogatókat, hogy cégünk nagy mennyiségekben készít jelentős értéket készítő bélyegzőket, mert specializálódtunk a gyorsan, óriási mennyiséget kiváló minőségben legyártani képes igényekhez. Erre tekintettel állapítottuk meg a kötbér összegét. A kötbér a jogellenes használat átalánydíja, a jogsértés bizonyításán kívül tényleges kárt bizonyítani a szerző nem köteles. A jogellenes felhasználást közjegyzői ténytanúsítással, webmesteri igazolással és ügyvédi képernyőmentéssel is bizonyítjuk vita esetén. A közjegyzői ténytanúsítás közokirat.

Tájékoztatjuk a honlap olvasóját, hogy a honlapon történő feliratkozáskor önkéntesen adja meg az adatait kizárólag abból a célból, hogy a honlap látogatója, mint érdeklődő, saját kérésére információt kapjon a szolgáltatótól, mint jogtulajdonostól. Az információnyújtás általában kifejezetten erre kialakított hírlevél szoftverrel történik. A leiratkozást minden tájékoztatóban biztosítjuk. Az adatkezelésünk célja: az előbb említett információnyújtása, határozott időtartama pedig: leiratkozásig.

A feliratkozáskor kapott személyes adatokat bizalmasan kezeljük, harmadik személynek nem adjuk át, kivéve a felhasználó érdekében felmerülő szükséges eseteket, így pl.: postai úton történő szállításkor, lakcím átadása a kiszállító cégnek. Az önkéntes feliratkozás bármikor megszűntethető az elektronikus levelekben lévő leiratkozási linken. Kijelentjük, hogy mint adatkezelő, a személyes adatok védelméről és a közérdekű adatok nyilvánosságáról szóló törvény előírásait maradéktalanul betartva fogjuk a T. Honlaplátogató adatait kezelni és nyilvántartani. A jogosulatlan hozzáférés és nyilvánosságra hozatal elkerülése, az adatok pontosságának biztosítása és a legmegfelelőbb adatkezelés érdekében a megfelelő fizikai, elektronikus és műszaki módszerekkel őrizzük és biztosítjuk az on-line módon gyűjtött információt így védve a böngésző felhasználó adatait.

Fenntartjuk a jogot, hogy a honlapon bármikor módosítást, átdolgozást eszközöljünk, a honlap elérhetőségét korlátozhatjuk, vagy megszüntethetjük. Felhívjuk a T. Honlaplátogató böngésző figyelmét arra, hogy a honlaphoz való hozzáférés folyamatosságát vagy hibamentességét nem garantálja a szolgáltató. A honlap használatra alkalmatlan állapotából vagy a nem megfelelő működésből, hiányosságból, esetleges üzemzavarból vagy félreérthetőségből eredő közvetlen vagy közvetett vagyoni vagy nem vagyoni károkért, vagy más veszteségért való felelősséget kifejezetten kizárjuk. Kárigény esetén a vita rendezésére előzetes és békés egyeztetés szükséges, a honlap üzemeltető székhelyén vagy telephelyén, jogi képviselő jelenlétében. Csak az ezen az egyeztetésen felvett jegyzőkönyv aláírását követően jogosultak a felek bírósághoz fordulni.

Szolgáltató/Jogtulajdonos: Bélyegző Expressz Bt.
Székhelye: 1163 Budapest, Cziráki utca 26-32., Főépület, 1. emelet 113.
Adószáma: 20682905-2-42
Cégjegyzék száma: 01-06-732816
Képviselője: Horváth Attila
Szerző személyesen: Horváth Attila
Ügyfélszolgálat, kapcsolatfelvétel, igénybejelentés:
belyegzo@belyegzoexpressz.hu
Ügyfélszolgálati elérhetőség (központi irodaügyintézés és TRODAT látogatóközpont): 1163 Budapest, Cziráki utca 26-32., (volt EMG Irodaház), Főépület, 1. emelet 113.
Telefonszám: +36-1/411-1212
Telefax: +36-1/411-1313

Látogatás és nyitva tartás: 9-17h között munkanapokon, előre egyeztetett időpontban.

E-mail cím a kapcsolatfelvételhez: belyegzo@belygezoexpressz.hu

E-mail cím a reklamációkhoz vagy igénybejelentésekhez: belyegzo@belyegzoexpressz.hu

Adatvédelmi nyilvántartási szám: NAIH-73438/2014.